Novi Sad
23.05.2015.
12:52
Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu Branislav Bugarski poručio je da je Pokrajinska vlada do sada izuzetno nezadovoljna radom na projektu Fruškogorskog koridora i tunela kroz Frušku goru.
  • Hope

    24.05.2015 20:00
    Pa
    ...zar mi ne živimo u tunelu...od 2012???
  • opasan igrac

    24.05.2015 10:10
    neka si joj pripretio, vidim odma se utrznula, uz takvu saradnju republike i pokraine nije ni cudo sto decenije prolaze a mostovi i tuneli cekaju, aloooo i jedni i drugi u srbiji, vojvodini, zive ljudi a ne glasaci LJUDI, dosta bre vise
  • ekolog

    24.05.2015 08:06
    predlagač
    ukoliko nismo u stanju da napravimo ovaj tunel a ceo razlog je ekologija onda je najbolje kao što neko gore reče naplaćivati putarinu teškim vozilima na ovoj deonici.
    i onako su samo ona problem.
    lepo na paragovu i pre rume napraviti prostor da se okrenu ako smatraju da neće da plate i da idu drugim putem i na tim istim mestima rampa.
    rampu (zapravo prolaze) napraviti tako da automobili uz usporavanje mogu da prođu svojim kanalom bez rampe a veća vozalia moraju kroz prolaz koji je dovoljno velik i ima rampu koja se diže kada plate...
    ovo se može izvesti minimalnim sredstvima...
  • Ivana

    23.05.2015 20:54
    Ako uzmemo u obzir da se taj tunel "gradi" već dvadeset godina ,ako ne i duže svako prozivanje je besmisleno,a i ministarka je rekla da je projekat na dnevnom redu.Do sada je bio na decenijskom čekanju.
  • banana

    23.05.2015 19:30
    Pre ce se Sunce ugasiti nego sto ce se tunel napraviti .
  • horor

    23.05.2015 19:28
    Mili Boze gde ja zivim .
  • koridor do koridora

    23.05.2015 19:28
    Srbija - zemlja koridora .
  • dzungla

    23.05.2015 19:26
    Divljina .
  • ll.

    23.05.2015 19:26
    Ne nazire se ni krpljenje kratera na putevima .
  • 23.05.2015 17:34
    A kakve veze ima tunel sa Irigom?
    Da neće možda praviti tunel ispod Iriga?

    Na Google Earth se lepo vidi da je oko Iriga početa kao neka obilaznica, jer se baš lepo vidi put, sa lepom krivinom i mestima gde se uključuje na postojeći put. To sigurno nije neko seoski put koji je pravljen bez plana. Samo što je na jednom mestu prekinut, verovatno imovinsko-pravni problemi.

    A po meni je tunel bezveze i prevelik trošak.

    Napraviti još jednu trasu da razdvoji smerove na iriškoj strani kao što je sa novosadske strane.

    Ekologija, manje više, iste one gasove koje će vozila da ispuste u tunelu neće nestati, nego će da budu koncentrisani i izlazit će na jednom mestu. Što je bar ja smatram gore nego da se raznesu na površinu i to će sve šuma da upije.
  • Bole

    23.05.2015 16:39
    Vidimo iz izjave ministarke Mihajlovic da ce izgradnja koridora Novi Sad-Ruma biti prioritet Vlade.
  • Dabić

    23.05.2015 16:19
    Čuj, Zorana će da odobri
    Kakve veze ima Zorana sa Vojvodinom i Irigom? Za takve projekte novac se može izvući od EU. Početi gradnju na svoju ruku a Beograd nek se bavi nasipima reka koje plave narod i imovinu. To treba da je njihov prioritet.
  • pawlle

    23.05.2015 16:06
    pa,jos se ne nazire ni nastavak gradnje zezeljevog mosta
  • Beri

    23.05.2015 15:38
    ....
    Ovaj Bugarski je mirodjija u svemu..Predji u SNS pa tamo nastavi sa muljanjem...
  • 23.05.2015 15:14
    Kakve su to paljevine a ni Zezeljev most 20 godina nisu u stanju da sastave. Dve rugobne celicne konstrukcije, samo da ih sastave jbt.
  • Eva

    23.05.2015 15:10
    Stanovnici naselja kroz koje prolazi sadašnji put dobro znaju veličinu reči PRIORITET ove problematike. Pojedini članovi vlade su konačno prepoznali njihove potrebe i ukazali na značaj ovog projekta. Nadamo se i njegovoj brzoj realizaciji.
  • Ekolog

    23.05.2015 15:08
    Krajnje je vreme da se počne sa realizacijom ovog projekta, jer sadašnja putna trasa prolazi kroz naš jedini vojvodjanski nacionalni park. Izgradnja ovih tunela značiće puno u zaštiti i očuvanju biodiverziteta i ekosistema uopšte na terotoriji NP "Fruška gora".
  • НН

    23.05.2015 15:08
    Решење проблема
    А да забраните промет теретним возилима преко Фрушке горе, или још једноставније да им наплатите еколошку таксу за пролазак теретним возилима кроз Фрушку гору, која би била једнака цени путарине Нови Сад - Београд за теретна возила. 99% возача теретних возила више не би ломило своје камионе преко Иришког венца, већ би ишли нормално ауто-путем... а сви остали путници би се нормално и без страха кретали овом деоницом и не би се уништавао коловоз...
  • Zvončica

    23.05.2015 15:05
    Imamo puno prioritetnih stvari koje čekaju na red da se odrade, jer se decaniju i kusur unazad nije skoro ništa radilo. Normalno je da ne mogu svi prioriteti stići odmah na red, ali stiže i ovaj polako...
  • SAle NS

    23.05.2015 14:50
    Molim vas !
    Ali najlepše vas molim da nas ne zasmejavate sa ovakvim naslovima i uopšte ovakvom temom. To će biti kec iz rukava na svakim sledećim izborima, kao i na svakim prethodnim !
  • serdjo

    23.05.2015 13:58
    hahaha
    ekipa Igor, Zorana, nasa Maja i gospodar Aco su uspeli samo da iskopaju bunar u koji mozemo svi da stanemo, tunel nam je suvisan
  • 23.05.2015 13:45
    ahhhhhhhhh
    Bas ste me razocarali gospodo novinari sa ovom informacijom. Pa kako to da se ne zna kad ce poceti gradnja?Nece biti bas tako. Zna se !!! Uvek pred svake izbore iznova pocinje gradnja.Cak i kamen temeljc polazu :)
  • ZoranNS

    23.05.2015 13:14
    Republička vlada koči sve u vezi sa Vojvodinom
    Republička vlada koči sve u vezi sa Vojvodinom, a to njihovo podmetanje nogu, naziva nesposobnošću pokrajineks vlade.
  • 23.05.2015 13:12
    deki
    neće se ni nazirati,lupetnje i laži kao i uvek.......

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna